Re: Odtwarzanie filmów na starych komputerach.

Autor: Piotr <piotrhns_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 14:15:59 MET DST

h4sky wrote:
> przełącz głębię kolorów na 16 bit (jeśli masz 24/32)
>
> powinno trochę przyspieszyć
>
> miałem pentium II 233 bodajże - przy zerowym post processingu divx
> (v3) z hdd leciał bez większych probl.

Na takim sprzecie jak kolega wyżej opisał przy pomocy QVP oczywiście
odpalonym pod samym DOSem każdy film się odpali, wcześiej ktoś już pisał, że
problem może występować z kartą muzyczną, ale to się da zazwyczaj ustawić,
jedynie należy zajrzeć do manuala karty i sporzadzić konfigurację dla DOSa.

pzdr
Piotr