Re: irda problem

Autor: <K_at_meleon>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 12:11:45 MET DST

Użytkownik ...:::QRT:::.... napisał:
> witam dużo szukałem na ten temat ale nic nie znalazłem co mogło by mi
> pomóc. ale od początku mam plyte gigabyte ga-7zxe. Podłączyłem do niej
> port irda (port jest sprawny). W biosie ustawiłem port com2 a w
> opcjach mam możliwość ustawienia na IRDA oraz Ask IR. Poza tym można
> ustawić na full oraz half duplex.

Witam!
IrDE masz pod płytę główną czy pod COMa?
Jeśli pod płytę gł. to ustaw sobie w biosie np. w Integrated Peripherals:
UART 2 MODE -> HPSIR lub 1,6uS lub IrDA

IR FUNCTION DUPLEX -> FULL

RX, TX INVERTING TABLE -> NO, YES
(RxD, TxD ACTIVE) (LO, HI)

IR PIN SELECT -> IRRX/IRTX
(USE IR PINS) (IR-Rx2Tx2)

Ikona podczerwieni pojawi się dopiero w momencie wykrycia urządzenia
znajdującego się w zasięgu.
Wtedy też Win 2k powinien sam wykryć kontroler podczerwieni i
zainstalować stery (tak przynajmniej było u mnie na Win XP)
Jeżeli nic nie będzie działać to proponuje odwrotnie podłączyć końcówke
kabla od podczerwieni do płytki gł. :)

Pozdrawiam, K@meleon