irda problem

Autor: ...:::QRT:::.... <kurt_at_beztego.terramail.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 10:56:50 MET DST

witam dużo szukałem na ten temat ale nic nie znalazłem co mogło by mi
pomóc. ale od początku mam plyte gigabyte ga-7zxe. Podłączyłem do niej
port irda (port jest sprawny). W biosie ustawiłem port com2 a w
opcjach mam możliwość ustawienia na IRDA oraz Ask IR. Poza tym można
ustawić na full oraz half duplex.

Przy ustawieniu na ask IR port mruga. W windowsie port sobie grzecznie
siedzi w urządzeniach nie pojawiają się żadne wredne krzyżyki czy
znaki zapytania. Jednak telefon nie chce się z owym portem
komunikować.
Przy ustawieniu na IRDA port nie działa (nie miga dioda)

zupełnie nie wiem jak se z tym poradzić. Port jak pisałem jest
sprawny telefon też.

jakby ktoś coś wiedział to prosze o info.

pozdrawiam
krzysiek

--
mail-kurt@wytnij.terramail.pl