Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 03:32:12 MET DST

Wieslaw Lubas wrote:

> Zasadniczo jest tu trzech takich ktorzy nie potrafia sobie znalezc
> zajecia, tylko odpisuja na wszystkie posty NTG zamiast je po prostu
> olac. LL, S, M75 :-)

> PS. Panowie, nie traktujcie tego jako przytyk. Czasami fajnie jest
> przeczytac "FUT pl.rec.szanty" czy inne sporty zimowe. Ja tylko
> podziwiam Wasza chec do charytatywnej dzialalnosci edukacyjnej. Mi
> szkoda czasu.

Nie zgadzam sie w zupełności. Ani razu nie wysłałem FUT na
pl.rec.szanty. Najczęściej odpowiadam linkiem www.ntg.prv.pl. I wcale
nie bawią mnie "śmieszne" odpowiedzi i nie uważam ich za odpowiednie.
Nie odpowiadam także na każdy post. Jeżeli już odpowiadam, to tylko na
posty co do których odpowiedź jest mi znana (z nielicznymi wyjątkami,
jeżeli pytanie znacząco odbiega od tematu grupy). Nie chce być
oskarżanym o bycie pieniaczem, który dodatkowo nie ma nic do
powiedzenia na dany temat.

Odpowiadając, zawsze podaje link www.ntg.prv.pl. Podczas wyszukiwania w
google moich postów z treścią www.ntg.prv.pl otrzymałem 45 odpowiedzi.
Jestem świadom, że google nie poda mi wszystkich postów, ale jestem
pewien, że nie jest ich aż tak wiele więcej. Na tej grupie pisze już
troche czasu, dlatego uważam, że nie jest to ogromna ilość.

O ile na początku może byłem zbytnio nadgorliwy, o tyle teraz nie
odpowiadam na posty NTG jeżeli nie ma już nic do dodania. Jeżeli moja
odpowiedź znalazła sie po odpowiedzi kogoś innego, może być to
spowodowane faktem, że nie ściągnąłem jeszcze posta drugiego
odpowiadającego. Dlatego stwierdzenie, że odpowiadam na wszystkie, jest
nieprawdziwe.

Mimo wszystko, Twoją uwage uważam za przytyk. Niezasłużony.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647