Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 16:45:21 MET DST

Użytkownik "DarksidEye" <darksideye@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ceoujg$i84$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A tak swoją drogą, to ten typ odpowiedzi muszę
> jakoś w swojej pracy sklasyfikować, ktoś ma pomysł? ;)

Klasyfikacja jest jednoznaczna: straznik grupy ;-)

Zasadniczo jest tu trzech takich ktorzy nie potrafia sobie znalezc zajecia,
tylko odpisuja na wszystkie posty NTG zamiast je po prostu olac. LL, S, M75
:-)

WL

PS. Panowie, nie traktujcie tego jako przytyk. Czasami fajnie jest
przeczytac "FUT pl.rec.szanty" czy inne sporty zimowe. Ja tylko podziwiam
Wasza chec do charytatywnej dzialalnosci edukacyjnej. Mi szkoda czasu.