Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 20:12:12 MET DST

Samotnik napisał:

> odpalenie systemu, wszystkich aplikacji, drugiego systemu
> via vmware, zalogowanie się na kilka sesji ssh [...]

Domyślam się, że mógłyś jeszcze nawymyślać ze 4 kartki maszynopisu
rzeczy *niezbędnych* które musisz mieć odpalone jednocześnie.
Mniemam również, że wykorzystujesz przynajmniej ze 3 monitory:
jeden na skróty na pulpicie, drugi na bierzące aplikacje a trzeci
na pasek tray, żeby mieć szybki dostęp do tego co już uruchomiłeś?
I oczywiście te wszystkie sesje SSH, wirtualne systemy to też
jednocześnie obsługujesz, bo akurat administrujesz kilkunastoma
serwerami w tym samym momencie?

Nie wiem, czy próbowałeś mi zaimponować tymi wszystkimi wymysłami,
ale powiem ci tyle: nie udało ci się.

--
                        Pozdrawiam, Sniper