Re: Monitor LCD LG 1710B

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 23:45:38 MET DST

Roy wrote:

> otoz to mowilem ze oczy nie klamia, jak 1710B smuzenie widac a na 1720 nie,
> to jednak
> te 16ms w obu modelach jest ciut inne :))
> roznica jak dla mnie zadna czy to jest 16 czy 12 - pamietaj ze to jest suma
> czasu reakcji zapalenia i zgaszenia piksela. A jak tam z kolorami w tej
> matrycy - wiesz ze tam jest niepelna paleta

Nie zajmuję się grafiką profesjonalnie, czasem tylko jakiś design do
WWW. Na moje oko kolory są bardzo soczyste, co więcej jestem w stanie
zauważyć pewne niedociągnięcia w tapecie, którą sobie sam przerobiłem,
których to niedociągnięć na swoim CRT nie widzę.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211