Re: MX900 - wrazenia (dlugie)

Autor: Chris <actchris_at_aster.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 11:53:32 MET DST

Internauta Aphi (aphi@spampoczta.onet.pl) w wiadomości
news:1hz47pbheu2cb.1l22opavia6s8.dlg@40tude.net nabazgrał(a):

> Właśnie dla mnie ten zasięg BT jest tym o co mi głównie chodzi.
> Mam telewizor za ścianą i chciałbym mieć możliwość kontrolowania tego co
> puszczam na niego z kompa bezpośrnienio przes ścianę.

Zasięg jest dość spory, mieszkam w bloku/zelbeton i wybrałem się kiedyś
spacerkiem poza lokal z 5 piętra doszedłem do schodów i doszedłem do 3
piętra dopiero wtedy tracąc połączenie, podrodzed było mieszkanie stropy
windy rury itp...

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.