Re: Odzyskanie danych z dysku

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 01:12:59 MET DST

Dnia Tue, 3 Aug 2004 22:47:15 +0200, Radek D napisał(a):

> Ale wymiana mechaniki w warunkach domowych może bezpowrotnie
> zniszczyć dane na HDD - chyba że zrobisz to w jakimś sterylnym
> laboratorium np. w szpitalu ;-)

ja tam robię backupy i wypalam (dokumenty) (!) poza tym całą pocztę
mam na dwóch kompach i używam IMAP - tak dla pewności... a z dyskiem
nigdy bym tak nie robił, raczej poszedłbym do sklepu i kupił nowy, co
do tego wykręcania mechanizmu, to słyszałem/czytałem, że ludzie tak
robią... ile w tym prawdy to nie wiem. Co do sterylności, to heh...
mam znajomych, co mają sklep komp. i dość sporawy jest... wiesz jak
robią odzysk starych dysków (tak, żeby ładniej wyglądał) skupują
stare, które następnie w kiblu myje koleś nad wiadrem ze szmatą.
Serio, nie kłamię... jak to zobaczyłem, to uznałem, że nigdy nie kupię
sprzętu niezapakowanego i z jakimiś śladami po naklejkach... mam już
taką paranoię, że jak kupuję kompa, to po nocach siedzę i macam
_wszystko_ A jeszcze co do tych dysków, to są myte rozpuszczalnikiem i
suszone w osobnym pokoju przy użyciu otwartych okien i wiatraczków...
i ludzie kupują, przecież nie widzą co się dzieje na zapleczu. Kwestia
oszukiwania klientów w firmach komputerowych to temat rzeka i raczej
nie ciągnijmy tego... Pzdr :)

--
$nie ślij listów via e-mail$