Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: Smoq <smoq__at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 23:19:06 MET DST

Użytkownik "DarksidEye" <darksideye@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ceoujg$i84$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A cóż takiego Cię smuci? Czemu tak interesujące medium
> ma pozostać poza moim zainteresowaniem ?
> przynajmniej z punktu widzenia socjologii...

> Hmm... osoby interesujące się komputerami kupują niekiedy prasę
> komputerową i okołotematyczną... myślę, że większe ntg'i istnieją.
>
> A tak swoją drogą, to ten typ odpowiedzi muszę
> jakoś w swojej pracy sklasyfikować, ktoś ma pomysł? ;)

   To polowa najczesciej dawanej odpowiedzi na tej grupie :-) Gdybys jeszcze
dostal rade zmiany zasilacza, to bylaby klasyka :-)
   A swoja droga niektorzy nie rozumieja, albo nie chca zrozumiec, ze
informacja, iz ta grupa zajmuje sie wylacznie sprzetem, dociera do osoby
pierwszy raz wysylajacej posta dopiero po jego wyslaniu. A z nazwy grupy nie
wynika to jednoznacznie. Pal licho, jesli przy okazji dostaje sie info o
wlasciwej grupie, ale nie zawsze tak jest. Troszke wiecej wyrozumialosci
Panowie. Ale to chyba przychodzi z wiekiem :)

Pozdrawiam

Smoq