Toshiba R5272 - overburn CD

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 23:16:46 MET DST

Witam!

Problem następujący: nijak nie mogę zmusić Toshiby R5272 do overburmingu na CD.
Przekroczenie pojemności płytki chociażby od 1MB kończy się komunikatem:
Invalid field parameter
przed rozpoczęciem nagrywania. Wgrałem najnowszy firmware i dalej do samo :-/
Zarówno Nero jak i Alcohol 120% - oba w najnowszych wersjach. W teście na
cdrinfo.pl podają, że nagrywa do 834MB. Ten sam projekt po przełączeniu
nagrywarki na TEAC W516E nagrywa się bez problemów. Any ideas? Google nic
konkretnego nie mówią. Znalazłem tylko sugestię, że może to być problem z
kompatybilnością z chipsetem nVidia: http://club.cdfreaks.com/lite/t-80347

Sprzęt:
XP2200+ @ Epox 8RDA, 1GB RAM, R9200
primary: Barracuda IV + Toshiba M1712