archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: DarksidEye <darksideye_at_o2.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 21:47:04 MET DST

Witam!

Przepraszam za x-posta, ale sprawa ważna.
Ponieważ piszę pracę magisterską o usenecie,
poszukuję archiwalnych numerów Magazynu WWW.
Chodzi mi konkretnie o następujące artykuły:
- Newsów historia prawdziwa, Magazyn WWW, listopad 1997
- Usenet jaki jest, każdy widzi, Magazyn WWW, 1997
Jeśli ktoś ma i mógłby zeskanować, to prosiłbym o kontakt na priva,
oczywiście wszelkie inne artykuły o usenecie mile widziane,
szczególnie po polsku, bo ang. mam sporo.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

MiszA

--
      -=DARKSIDEYE=-