Theater Mode w IBM ThinkPad R32

Autor: Marcin Cylke <marcin_cylke_at_o2.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 21:54:38 MET DST

Czesc
W jaki sposob (na jakich sterownikach) mozna uzyskac tryb Theater Mode
na laptopie IBM Thinkpad R32 z karta graficzna ATI Radeon Mobility?
Instalowalem sterowniki ze strony IBM dla tego modelu, ale to nie
pomoglo (nie ma poprostu takiej opcji). Probowalem tez instalowac
standardowe sterowniki ATI do Radeonow (paczka Catalyst), ale instalacja
nie udaje sie...

Tryb ten jest mi potrzebny do korzystania z TVout, bo jak narazie to na
telewizorze dostaje pusty, czarny prostokat w miejsce filmu. Ponoc ta
opcja ma to korygowac. Moze jest jakies inne rozwiazanie?

Pozdrawiam

--
|  o        | "Even if a samurai's head were to be suddenly |
| `|,  \.,o |  cut off, he should still be able to perform  |