Re: TaNIE GraNIE-czyli jak zbudować odtwarzacz mp3?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 17:30:19 MET DST

Bartosz Śmigaj :: Bhaarth wrote:
> Skad Ty zes wzial X'a za 150?:)

W sumie to taniej, praktycznie za darmo. :)
Kupiłem raz niesprawnego X-a na Allegro - płyta, zasilacz, obudowa,
wiatrak, całość za 150 zł. Okazało się, że uszkodzony jest chipset i
niewiele da się z tym zrobić. Wymontowałem więc wnętrzności i sprzedałem
samą obudowę za 150 zł. :) Płytę główną (nie do końca sprawną, ale
uporałem się z tym) dostałem natomiast od znajomego, wzamian za dwa dyski
twarde (8, 10GB) z innych Xboksów - zajmuje się (amatorsko - w niewielki
zakresie) przerabianiem i serwisowaniem X, ludzie więc czasem zostawiają
mi oryginalny HD po zamontowaniu większego.

k,