Re: chłodzenie procesora do w granicy 100zł?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 17:24:43 MET DST

trzmiel napisał:

> polecam cos z serii nowych pentagramow freezone.

Ożesz! Jakie śliczne! Szkoda, że właśnie zmieniłem coolera na
Arctica, bo gdybym wiedział, że te Pantagramy są takie fajne, to
pewnie bym się zastanawiał nad jednym z nich.

Ale swoją drogą z Arctica też jestem okrutnie zadowolony.
Przynajmniej mojego Athlona 1800+ chłodzi znakomicie. I jest do
tego tak cichy, że naprawdę trzeba się wsłuchiwać, żeby go
usłyszeć. Ale z tego co widzę w niektórych testach, na
mocniejszych prockach to on już nie jest taki wydajny :(

Przy okazji parę linków dla iTuiTu (fajna ksywka):
http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=211
http://www.tweak.pl/artykul/coolery_04
http://www.sirius.pl/art.php?id=127&typ=test&aid=95&pid=18

--