Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 17:08:12 MET DST

> 'gowno' było w szufladzie! :) ja od lat siedze na ZIP100, po fachu
> ludzie też siedzą na ZIPach 100/250 wiec mam uzasadnienie, żeby mieć
> napęd wew. (zresztą USB też mam).

Tam gdzie pracuje ZIP-y wciaz trzymaja sie mocno,
ale powoli sa wypierane przez pendrive'y.
I bardzo mnie to cieszy. ZIP-y nie sa az tak niezawodne
jak sadzilem. Ostatnio zdarzylo mi sie byc swiadkiem
przeklamań w odczytywanych plikach. I to bardzo wrednych
- nie było informacji o błedzie odczytu, pliki zgrały sie gładko,
ale okazało się, że w środku mają zmienioną zawartosc!
Wina została starannie ustalona - zawiódł nośnik ZIP.

latet