Re: ch³odzenie zasilacza?

Autor: Fosgate <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 10:34:26 MET DST

> ¬le siê zrozumieli¶my - to nie 'Interent' ;) siê blokuje tylko ca³y
> komp. Dos³ownie zaczyna mieliæ w miejscu nagle mu brak zasobów, procesor
> siê grzeje.

Masz jakiego¶ software-owego syfa w kompie i tyle. Nowy zasilacz nic tu
nie pomo¿e. Prêdzej ju¿ jaki¶ soft typu Ad-Aware, antywirus/trojan
remover, pogrzebanie w rejestrze ew. nowa instalacja windows i za³atanie
dziur + firewall.

> jak upgreadowa³em komputer o XP home i GF 5600 (leadtek) to serwisan
> powiedzia³, ¿e ten Chieftec 250 którego mam - starcza na styk.

Zmieñ serwis na bardziej kompetentny.

> [...]
> Nagrywarka: Teac CD-W58E
> Inne dyski: Iomega ZIP 100 (wewnetrzny pod³aczony do sterownika
> Promise'a na p³ycie)
> Kbrd/mouse: Logitech Cordless Desktop Pro (odbiornik pod³±czony 2xUSB)
>
> do tego:
> - modem Neostrady chyba Thomson.
> - tablet Wacoma na USB,
> - okazjonalnie Palm te¿ via USB.
> - dockin station do telefonu przez COM'a (siemens sl45i)
>
> dla mnie klucz to nawet nie wydajno¶æ co stabilno¶æ a ostatnio ca³o¶æ
> siê mozoli nieprawdopodobnie - i z zachowania bardzie 'od_sprzêtowo' ni¿

Upieram siê przy swoim, przypl±ta³ ci siê jaki¶ software-owy syf i tyle.
Mo¿e Sasser ? Objawy bardzo podobne.

RF