Re: ch³odzenie zasilacza?

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 01:10:56 MET DST

> To co piszesz na mój gust nie ma nic wspólnego z zasilaczem. Zadzwoñ do TP
> i powiedz, ¿e masz przestoje, mo¿e akurat zwiêkszaj± ci prêdko¶æ neo o ile
> jeszcze tego nie zrobili. Zostaw zasilacz w spokoju, szkoda kasy a
> przestoje i tak ci zostan±, bo tak jak mówi³em nie w zasilaczu tkwi
> problem.

¬le siê zrozumieli¶my - to nie 'Interent' ;) siê blokuje tylko ca³y
komp. Dos³ownie zaczyna mieliæ w miejscu nagle mu brak zasobów, procesor
siê grzeje.

Dzieje siê to zwyczajowo przy pracy z NEO. ale odbija siê to na pracy
np. photoshopa i to wcale nie pracuj±cego akurat na wielkim pliku.

robi³em testy dysku, pamiêci te¿ - procesor siê grzeje o ponad 6-7
stopni powy¿ej starej przeciêtnej (57-59) a teraz daje (od 61 do ponad
63).

jak upgreadowa³em komputer o XP home i GF 5600 (leadtek) to serwisan
powiedzia³, ¿e ten Chieftec 250 którego mam - starcza na styk.

a jako, ¿e jeden wiatrak (mam na radiatorze procesora dwa!) siada - to i
tak muszê oddaæ komp w jakie¶ 'zdolne' rêce.

a teraz konfiguracja:

 P³yta: ASUS A7V133 (VIA Apollo KT133A - RAID)
 Procesor: AMD Athlon Thunderbird 1000Mhz
 RAM: 512MB(133)
 Grafika: Leadtek Winfast A310 - GF5600 (128MB)
 D¼wiêk: SoundBlaster PCI (chyba 128 Vibrance)
 Modem: Pentagram Omen 56k (Omen I)
 HDD: IBM 40 GB
 CDROM: Samsung CRD-8521B (52x)
 Nagrywarka: Teac CD-W58E
 Inne dyski: Iomega ZIP 100 (wewnetrzny pod³aczony do sterownika
             Promise'a na p³ycie)
 Kbrd/mouse: Logitech Cordless Desktop Pro (odbiornik pod³±czony 2xUSB)

do tego:
- modem Neostrady chyba Thomson.
- tablet Wacoma na USB,
- okazjonalnie Palm te¿ via USB.
- dockin station do telefonu przez COM'a (siemens sl45i)

dla mnie klucz to nawet nie wydajno¶æ co stabilno¶æ a ostatnio ca³o¶æ
siê mozoli nieprawdopodobnie - i z zachowania bardzie 'od_sprzêtowo' ni¿
softowo. :(

ju¿ cyrkiem totalnym okaza³y siê ostatnie propozycje sklepu dot.
wiatraka na procesor. bo na to da³em sobie bud¿et 100 z³ i my¶lê, ¿e do
2 letniego kompa to spory zapas. :\

--
iTuiTu