LG Flatron F900P - mniej niz rok a juz 'bzyczy' - help

Autor: R <szczeki_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 21:39:51 MET DST

Witam grupowiczow.

Mam monitor LG Flatron F900P przekatna 19 calow.

Monitor jeszcze nie ma roku a wydaj male dziwne odglosy bzyczenia

chyba sie rozlegulowly jego ustawienia, probowalem ustawiac je z menu OSD, w
pewnym momencie szumy, bzyczenia byly cizsze, ale zato mam inne ustawienia pod
Win98 inne w WinXP a jeszcze inne w RH 9

sic! Ustawialem monitor w 3 systemach i go rozlegulowalem na maksa - nie wiem
jak powrocic do domyslnych ustawien w OSD nie ma opcji powrotu do
domyslnych(fabrycznych ustawien monitor - LG sie nie spisalo!)

Czy spotkal sie ktos z grupow z takim przypadkiem, lub ma kots
z Was jakis program do zmiany ustawien LG?

Pod Linuxem nie mam takich problemow - tylko pod Win98 i WinXP

z gory dzieki za pomoc
pzdr R