Re: Komp do 500zl?

Autor: T0M3K <zly_adres_at_op.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 20:17:37 MET DST

..::SebOLO::.. mrolo@poczta.onet.xl wrote:

> Na kompie za 500zł to z filmami raczej bedzie ciezko...

Nie będzie.
No więc równo rok temu za równe 500 zł poskładałem sąsiadce taki oto
komp.
Dodam że filmy śmigają bez najmniejszych problemów, a i w colina 2 sobie
zagra.

płyta jakaś zwykła, chipset intela, +4MB grafika, +dźwięk
celeron 633
64 MB Ram
flop,
cdrom 52x MSI,
samsung 10GB
obudowa, zasilacz 300W
wszystkie kabelki, klawiatura, mysz, zwykłe głośniki.

Część części miała odemnie, część z allegro i jak na razie (odpukać)
sobie chwali.
Jak mówię kosztowało to to rok temu 500 zł, a więc teraz za 500
lukas3339 poskłada coś o wiele szybszego.

--
GG: 2863637
t_tomek(nospam)op.pl