Re: zmiana z UDMA66 na UDMA33

Autor: Michauer <michauerNOSPAM_at_retsat1.com.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 20:05:49 MET DST

31 lip 2004 aRT wrote in news:ceeq61$4hs$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Mam problem z zainstalowaniem Win2000. Znalazlem w sieci taka rade:
> "Windows 2000 wyświetla mi: inaccessible_boot_device

Sprawdz jak masz podlaczony kabel ide do dysku twardego. Jesli to jest
podstawowy dysk twardy (master) to kabel powinien byc podlaczony przez
konektor w srodku tasmy. Podlaczenie konektorem na ktorym tasma sie konczy
jest niewlasciwie i czesto skutkuje bledami. W linuxie np. nie idzie
uruchomic wtedy trybu DMA.

--
Michal Nejman * e-mail: michauer (at) retsat1.com.pl *
http://michauer.prv.pl/