Re: HP 6L słabiej drukuje

Autor: Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 16:58:07 MET DST

<speedmaster1967BEZ_SPAMU@op.pl> napisal(a):

> Zaćmiło mnie , jakoś wcześniej nie doczytałem :) . Sam sobie
> odpowiedziałeś cyt; " Przed chwilą otwarłem cartridge i wysypałem z
> pojemnika na resztki chyba
> z 50g toneru, normalnie kupka cała się tego uzbierała. Złożyłem
> cartridge i mam teraz efekt czarnego paska z boku strony, z góry na dół.
> " . Takich rzeczy się nie robi ! Do uzupełniania są specjalne zestawy ,
> karygodne jest wsypywanie przerobionego toneru . Nie jestem pewien , bo
> robię w CANON-ie a tam tego nie ma . Czy w tym cartridge`u jest sam
> toner czy toner + nośnik ? Jedyna rada wysypać wsio i zasypać tym co
> [...]

O kur*, naprawiłem!

Wiesz, co to było? Na wałku przenoszącym po obydwu stronach są takie
plastikowe nakładeczki. Ta mi wypadła na początku i olałem temat, bo
niby wszystko grało. Dopiero teraz powiazałem tematy, przegrzebałem cały
kosz na śmieci (fuj), znalazłem nakładeczkę, zamontowałem i... drukuje!
'Skrzep' toneru przestał się tworzyć, ot tak po prostu. Jakość druku bez
zastrzeżeń.

Nie wiem, co ta nakładeczka daje, bo ona w ogóle nie pracuje - kręci się
luźno dookoła wałka!

--
Samotnik
www.zagle.org.pl   - rejsy morskie