Re: HP 6L słabiej drukuje

Autor: speedmaster <speedmaster1967BEZ_SPAMU_at_op.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 01:00:47 MET DST

Dnia 2004-07-31 19:57, Użytkownik Samotnik napisał:
> Co powoduje tworzenie się tego zgrubienia?

Zaćmiło mnie , jakoś wcześniej nie doczytałem :) . Sam sobie
odpowiedziałeś cyt; " Przed chwilą otwarłem cartridge i wysypałem z
pojemnika na resztki chyba
z 50g toneru, normalnie kupka cała się tego uzbierała. Złożyłem
cartridge i mam teraz efekt czarnego paska z boku strony, z góry na dół.
" . Takich rzeczy się nie robi ! Do uzupełniania są specjalne zestawy ,
karygodne jest wsypywanie przerobionego toneru . Nie jestem pewien , bo
robię w CANON-ie a tam tego nie ma . Czy w tym cartridge`u jest sam
toner czy toner + nośnik ? Jedyna rada wysypać wsio i zasypać tym co
wolno . Możesz poeksperymentować z tonerami do kopiarek .

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU