Re: czy 250 wystarczy???

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 15:10:17 MET DST

Hej
Pozwole sobie wtrącic 3 gr.

"JanuSz" <jsep1@po[wywal_to]czta.onet.pl> wrote in message
news:cejhmc$4u3$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]

Probowalem kiedys mniej wiecej podobny zestaw, tyle ze celeron był 1,7. a
nagrywarka CD-RW i do tego DVD-ROM. Uruchomic sie dal ale nie byl stabilny,
czesto zdarzały się zawisy, znikniecie cd-ka lub fdd itp. atrakcje. Po
wymianie zasilacza na 300 W (chyba noname, nie pamietam) wszystko to
ustąpilo i komp dzialal poprawnie.

> A ten zasilacz ma dodatkowe wtyki 12 V potrzebne do P4?

Są płyty które nie potrzebują tego dodatkowego wtyku - powiedziałbym wręcz
ze w wiekszosci tanich modeli go nie ma (ECS-y, Asrocki niektóre...)

--
Pozdrovionka
Speedy