Re: czy 250 wystarczy???

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 02:40:16 MET DST

savic wrote:

> mam spory problem.buduje compa na P4 i chce uzyc do niego zasilacza
> 250 wat.czy to wystarczy jesli mam 256 starej pamieci ram,stara karte
> ati rage fury i procesor celeron 2.0 giga,nagrywarka dvd.przepraszam
> za takiemalo ciekawe pytanie ale nie mam pojecia ile to wszystko
> ``zre`` pradu,jestem nowicjuszem wiec wszelakie odpowiedzi beda dla
> mnie baaaaaardzo pomocne.za pomoc z gory dziekuje

1. Zasilacz musi posiadać specjalną wtyczka dla P4
2. Jeżeli zasilacz nie jest markowy to może przy za wysokim obciążeniu
sie zepsuć i przy okazji spalić część podzespołów komputera.
3. Jeżeli nawet jest markowy to i tak może nie wytrzymać, ale
przynajmniej nie zabierze nic ze sobą.

Wniosek jest taki - kup sobie zasilacz, koniecznie markowy, bo w
przypadku spalenia będziesz miał prawie 100% pewność, że nic sie nie
stanie z pozostałymi podzespołami.

Możesz kupić:

- Modecom 300W GT za około 100 zł
- Modecom 350W GTF za około 130 zł
- Chieftec/Enlight/High Power 300W za około 150 zł
- Chieftec ATX-1136 360W za około 160 zł
- Chieftec HPC-360-302 za około 230 zł

Nawet ten najtańszy powinien być ok w Twojej sytuacji, ale lepie kup
wyższy model ze względu n a możliwe zmiany w konfiguracji.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647