Re: Samoczynne restarty komutera.

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 13:47:28 MET DST

Użytkownik "Rafał" <rafal-lipinski@o2.pl.fucksp.am.invalid> napisał w
wiadomości news:cel6de$a3m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Niestety ma zasilanie z kompa. To by wszystko wyjaśniało. Jak się wkurze
> to dowale jakiś 500W zasilacz. A tak przy okazji jak już zawracam głowę
> to zasilacz jakiej firmy jest godny zainteresowania?
> Z góry dzięki więcej się nie będę odzywał. :)
> --

To może jest możliwość założenia zewnętrzego zasilania tej anteny? Bo wiesz,
jak pirun gdzieś blisko uderzy to komp = złom Jeśłi jest jedna wtyczka do
tej anteny to torchę się pobaw i podłacz inny zasilacz. 500W? Nie
przesadzasz? 500W = duże chłodzenie = hałas. Lepiej spróbuj podłączyć inne
zewętrzne zasilanie do tej anteny. Zasilacze nie są drogie, napewno tańsze
niż nowe komputery. Ja kupiłem 12V 2A za 40 zł. Jak mieszkasz w Warszawie to
pojedź na WGE, tam dostaniesz (podziemia pod skrzyrzowaniem przy GUS,
Tramwaje 17, 16, 10 i 33)