Re: Samoczynne restarty komutera.

Autor: Tomek <tomzych_at_smieciarze.poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 01:27:28 MET DST

Witam

> Mam mały problem. Juz kilka razy podczas pracy na komputerze sprzęt
> samoczynnie mi się zrestartował. Co o tym sądzicie? Czy to problem
> sprzętowy, czy systemowy?

Mialem podobny problem. Jak sie okazalo to zaden zasilacz nie byl
powodem a zwyczajnie Norton Antyvirus 2004 z pakiety System Works.
Skubaniec wywalal mi kompa - restart tak jakby ktos wcisnal przycisk
reset na obudowie. Po zainstalowaniu wszystkiego od poczatku:(, juz nie
wywala sie:). A system to Win XP Pro Eng, NSW2004 Pro Eng. Z tego co
zaobserwowalem to komp zawsze wywalal sie przy probie skanowania pliku
przez NAV2004. A zdarzalo sie to np przy kopiowaniu plikow, zrzucaniu z
kamery filmu etc. Jeszcze Kerio Fire Wall oraz Zone Alarm wykrzaczaly mi
kompa. Sprawdz software. To jest tansze niz kupowanie niepotrzebnego
sprzetu, choc czasochlonne. Wiem cos o tym:(. Kombinuj.

Tomek