Re: dziwna awaria kompa

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 12:33:00 MET DST

Użytkownik "Tomek" <jackyl666@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cel3c9$scu$1@opal.futuro.pl...
> Witam.
>
> Wczoraj zdarzyla mi sie dziwna awaria. Najpierw chcialem nagrac sobie
plytke
> na RW - nero zaczelo mi zglaszac zebym wsadzil czysta plyte - probowalem
> czysci rw - mimo ze byl pusty, wkladalem innego. Nagrywara nie chciala
> nagrac. Jako ze to nie byl zbyt wielki plik, postanowilem nagrac go na
> dyskietki. Wsadzilem jedna dyskietke - cos tam waznego bylo nagrane, wiec
> nie kasowalem. Wsadzam druga - nadaje sie do kasacji - wiec chce ja
> sformatowac. Stacja dyskietek odmowila posluszenstwa. Zaczela wywalac ze
> [...]
A reset to nie pomógł? W kazdym razie może ten plik był jakiś trefny...
(mimo tegoh że występuje NTFS to i tak warto sprawdzić czy plik jest w
całości) To samo mi sę działo z jedną Mp3 którą w postaci audio próbowałem
nagrać. Zmarnowałem 6 płyt, aż w końcu darowałem sobie i odtworzyłęm Mp3
normalnie z kompa, Efekt w połowie nie było dźwięku a MP6.4 wywaił błąd o
braku ciągłości strumienia. Dlatego zanim nagrywasz dane to sprawdź czy nie
są trefne bo windows nie zgłasza błędów oczywistych tylko daje zagadki w
postaci w stylu "coś nie działa"

Może przerzuć dane jakimś skanerem (chkdsk lub scandisk, w zależności co tam
masz). I załaduj defaulty biosu. może ruszy...