Re: WD1600JB stuk przy wylaczaniu

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 23:00:04 MET DST

[...]
> Dlaczego go objeżdżasz skoro wcale nie trolluje, a odpowiedział
> grzecznie na pytanie?

Grzecznie odpowiem, że jego odpowiedź IMHO
nie była odpowiedzią na moje pytanie.

> Tak, głowica stuka przy parkowaniu i w tych jak i w innych modelach WDC,
> tak samo w dyskach Maxtor, w jednych ciszej w innych głośniej.

Mam w firmie kilkanaście WDków, które nie stukają i kilka Maxtorów,
które stukają ale kilka razy ciszej. Mój dostawca też nie był pewny, czy
te WD powinny aż tak stukać, dlatego pytam tutaj.

> Jak masz
> wątpliwości co do sprawności dysku, zassij ze strony producenta soft do
> testowania (DLGDiag).

Soft niekoniecznie może wykryć cokolwiek, skoro to jest nowiutki dysk
widoczny efekt błędnego parkowania może wystapić później. Twoja
odpowiedź również byłaby pomocniejsza gdybyś napisał: tak, ten
model WD ma prawo stukać głośno przy parkowaniu i jest to całkiem
normalne.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]