Re: WD1600JB stuk przy wylaczaniu

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 22:46:32 MET DST

Użytkownik "Mr.FX" <mrfx@wla.pl> napisał w wiadomości
news:cejkat$kdp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Daruj sobie trollowanie, jesli nie miales do czynienia z tymi
> konkretnymi dyskami - nie odpowiadaj. (Nie pamietam juz jak glosny byl
> ST-412 ale stare 40MB dyski były cichsze od tego WDka) A ja ponowie
> pytanie, czy te WD1600JB sa rzeczywiscie takie glosne przy parkowaniu?

Dlaczego go objeżdżasz skoro wcale nie trolluje, a odpowiedział grzecznie na
pytanie?
 Tak, głowica stuka przy parkowaniu i w tych jak i w innych modelach WDC,
tak samo w dyskach Maxtor, w jednych ciszej w innych głośniej. Jak masz
wątpliwości co do sprawności dysku, zassij ze strony producenta soft do
testowania (DLGDiag).

--
Pozdrówka! Kuba Calów
ROT13   GG#5482312