Gigabyte Radeon 9600PRO - odswierzanie w 3d

Autor: Krzychu <audioo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 22:13:10 MET DST

Witam

Jak ustawic na sztywno odświezanie ekranu na 100hz w rozdzielczosci
przykladowo 1024z768x32 w grach 3d ? Normalnie mam 100hz przy pracy w
trybie 2D. W 3D w niektórych grach np FarCry , UT2004 mam 75hz .
Probowalem juz przeróżnych programików typu refreshblock i bez skutku .
Mam najnowsze stery Catalyst ze strony ATI. Prosilbym o nie odsyałanie do
archiwum :) Dziwi mnie dlaczego nie ma tak podstawowej opcji jak
blokowanie refreshrate w trybie 3d , a może gdzies to jest do ustawienia?

Pozdrowienia