Re: Pomocy Soltek sl-75frn2-l

Autor: skorpion <skooooorpiooooooon_at_ajlowju.pl.invalid.ooooo>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 21:38:24 MET DST

Updek wrote:
> Niestety nic z tego co piszecie nie dziala plyta nadal udaje ze jest martwa
> moze znacie jeszcze jakis sposoby aby ja obudzic :)

Jak ustawiłeś taktowanie pamięci < 85% to mogłeś zdaje mi się zabić
BIOS. Ale przeczytaj lepiej całe 60 stron :) wątku o tej płycie na tweak.pl.

mój sposób (ale jak na kilkanaście minut wyjąłeś baterię i zrobiłeś
clear cmos to raczej nie pomoże)
- trzymając Insert wciskać Reset ~2 razy na sekundę, kilkakrotnie.

Napisz jak odkryjesz co to.