Re: uzytkownicy plyty Asus A7N8X Deluxe

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 17:52:14 MET DST

> Mam male pytanie odnosnie tej plyty. Chodzi mi o te mowe po wlaczeniu
> komputera, na samym poczatku cos mowi (odrazu sorry ale nie znam ang. i
> cytuje co miedzy innymi slychac) a wiec jest cos "feil" i po krotkiej
chwili
> cos mowi o "power on self test" tak ze w sumie gada mi 2x i chcialbym
> wiedziec czy ktos co ma te same plyte ma tak samo jak u mnie, bo z tego
co
> mi wiadomo to jedne plyty dawaja dzwiek (w postaci pisku) jak cos jest
nie
> [...]

Jesli wszystko jest ok, to po uruchomieniu mowi 2 rzeczy:
"Power on self-test passed"
"Now loading operating system"
Cos w tym stylu. Nie powiem dokaldnie, bo mnie to wkurzalo i wylaczylem
gadanie, a zostawilem bzyczka ;-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055