uzytkownicy plyty Asus A7N8X Deluxe

Autor: Marcin d. <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 17:34:30 MET DST

Witam..
Mam male pytanie odnosnie tej plyty. Chodzi mi o te mowe po wlaczeniu
komputera, na samym poczatku cos mowi (odrazu sorry ale nie znam ang. i
cytuje co miedzy innymi slychac) a wiec jest cos "feil" i po krotkiej chwili
cos mowi o "power on self test" tak ze w sumie gada mi 2x i chcialbym
wiedziec czy ktos co ma te same plyte ma tak samo jak u mnie, bo z tego co
mi wiadomo to jedne plyty dawaja dzwiek (w postaci pisku) jak cos jest nie
tak lub wykazuja to w postaci mowy. I teraz nie wiem czy u mnie z kompem cos
nie tak, czy tez ta plyta juz tak ma.
pozdrov|!

z powazaniem