Re: PixelView GeForce FX 5600

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 17:14:21 MET DST

In news:cej16b$1ue$1@nemesis.news.tpi.pl,
Pirate <pirate@interia.pl> typed:

> cze
>
> tak, dopiero co ja kupilem sprawdzana była na 5 innych komputerach i
> dalej to samo :-(. Nie wiem ale moze trzeba jakiegos service packa do
> mojej płyty mam MSI K7N2-L ale w sumie to mam najnowsze drivery do
> niej zainstalowane.

skoro na 5 innych kompach jest to samo, to kupiles zwalona grafike i tyle.
reklamuj ja.
jesli juz mowisz o service packach, to do Twoje plyty potrzebne sa tylko
STEROWNIKI do chipsetu Nforce, ewentualnie nowy bios, ktory zrobisz nawet
pod windowsem dzieki MSI Live Update. tylko ze to raczej nie pomoze zwalonej
grafice :-(

pzdr.
trzmiel