Re: Wirus usunol mi 2 partycje

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 16:22:58 MET DST

(A)rturo wrote:
> Pozyczylem dysk znajomomu aby nagral mi cos ze swojego komputera.. Po oddaniu
> dysku okazalo sie ze z 3 partyzji zostala mi jedna
> Partycja C i E przeszla do histori.

jesli chodzi o odzysk "zaginionych partycji" to polecam TESTDISK Ch.
Grenier'a. swietny soft - potrafi odbudowywac cala strukture dysku - w
wielu przypadkach prawie automatycznie! sam uzywalem po "zabawie" z
kasowaniem mbr (sys widzial hdd jako "dziewiczo" czysciutki). ale z tego
co piszesz dla ciebie bedzie jak znalazl. aha - szczegolnie latwo
pojdzie ci odzysk tabeli partycji jesli uprzednio zbyt czesto nie
zmieniales ukladu/wielkosci partycji albo po kazdej zmianie
"wipe'owales" wolna przestrzen na hdd.

powodzonka & pozdro