Wirus usunol mi 2 partycje

Autor: A)rturo <olympusclub_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 15:52:49 MET DST

Pozyczylem dysk znajomomu aby nagral mi cos ze swojego komputera.. Po oddaniu
dysku okazalo sie ze z 3 partyzji zostala mi jedna
Partycja C i E przeszla do histori.
Wina wirusa?
Koledze zginela partycja D bodajze.
Systemy to WInXp - niestety kolega nie mial zadnego antiwirusa..
Wirus Mdoom czy jakso tak mogby to zrobic?
Czym odzyskac dane? Jest na to jakis domowy sposob - jaksi program?
Moj dysk jest nietkniety nie formatowalem go ani nic jeszcze..
Dodam ze stracilem 50GB danych.. z czego chocby 3GB na C chcialbym odzyskac...
Jaksi program?
Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz