Re: Jaki czytnik DVD TEAC czy może Toshiba ??

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 11:11:43 MET DST

Użytkownik Tynio napisał:
> Witam Wszystkich
>
> Aktualnie mam nagrywarkę DVD-+RW NEC 2510A
> która tak czyta cienko płyty porysowane że szkoda gadać
> więc zdecydowałem się na dokupienie jakiegoś napędu DVD
> Może ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi napędami ??
> Potrzebna mi jest dobra korekcja na płytki DVD

W jednym komputerze mam Toshibę SD-M1612, a w drugim TEACa DV-516E.
Toshiba jest OK. Dobrze sobie radzi z kiepskimi płytkami, bezszelestnie
odtwarza filmy DVD. Ogólnie jestem z niej zadowolony. TEAC natomiast to
inna bajka. Przy odtwarzaniu filmów DVD wchodzi na maksymalne obroty, co
owocuje potwornym hałasem i wysokimi temperaturami. Po obejrzeniu filmu
wyjęta płytka jest niebezpiecznie gorąca. Na domiar złego czas
rozpoznawania płyty (czas który upływa od momentu zamknięcia klapki do
momentu kiedy płyta jest gotowa do odczytu) jest kuriozalnie długi i w
przypadku niektórych płyt DVD przekracza 30 sekund.
Jedyna przewaga TEACa nad Toshibą to minimalnie szybszy odczyt płyt CD,
zwłaszcza na zewnętrznych obszarach płyt.