PixelView GeForce FX 5600

Autor: Pirate <pirate_at_interia.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 14:06:51 MET DST

cze

Posiadam karte graficzną "PixelView GeForce 5600 256 DDR" i wszystko było by
fajnie gdyby chciała
chodzic tak jak powinna :-), a oto mój problem kiedy ja włoże do kompa
zainstaluje do niej sterowniki,
i odpale np. Quake 3 to po paru minutach gra sie zawiesza tak ze jedyne
wyjscie to twardy restart przy kompie,
gdy sie juz kompa zrestartuje komp wogóle niechce wstac wchodzi do windowsa
poczym ekran zniknie, pare razy dioda na
monitorze zamiga i restartuje sie, zmieniałem AGP z 8x na 4x i nic nie
pomogło co może być przyczyną ?, czy pamięci na karcie graficznej mogą być
uwalone ?.

pozdrawiam,
/Pirate