Re: pamieci do BX, teraz ECC

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 07:32:36 MET DST

marc_zol wrote:
> hmmmmm czas swietnosc ery BX juz jakis czas temu mina.
>
> http://www.intel.com/design/chipsets/440bx/#IntelR 440BX AGPset Technical
> Documentation
>
> cytuje (czesc) :
>
> Integrated DRAM controller
> - 8 to 512 Mbytes or 1GB (with registered DIMMs)
> - Supports up to 4 double-sided DIMMs (8 rows memory)
> - 64-bit data interface with ECC support (SDRAM only)
> - Unbuffered and Registered SDRAM (Synchronous) DRAM Support (x-1-1-1 access
> @ 66 MHz, x-1-1-1 access @ 100 MHz)
> - Enhanced SDRAM Open Page Architecture Support for 16- and 64-Mbit DRAM
> [...]

przepraszam, ale mimo Twoich najlepszych intencji, nie rozumię tych
technicznych sformulowań.. dokumentacja mojej plyty podaje maksymalną
pojemność modułu, który moge umieścić w jednym slocie, na 256MB. taka
sama maksymalna pojemność wynika dla mnie z kilku wyjaśniających postów
na tej grupie. i teraz ktoś sprzedaje 512 ECC na allegro i pisze, ze
bedzie działac z BX jako 512, wiec się zastanawiam, jak to jest.

wiec będzie działać i będzie widoczne jako 512 czy też nie? jeśli
bedzie, to dlaczego 512 non-ECC nie jest widoczne w całości? gdzie są
różnice?

pozdrawiam,
Geos