Re: Dysk i Bad Sectors ??

Autor: NightHunter89 <nighthunter_89_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 23:44:59 MET DST

[M]°[A]°[N]°[i] <kczosnyk@[nospam]master.pl> napisał(a):

> Witam serdecznie:)
> Mam dysk i co, jest na nim ponad 20-30MB bad sektorow. Chcialbym go
> przeskanowac gruntownym, ale to bedzie trwalo wieki - moze znacie jakies
> dobre narzedzia do tego typu rzeczy, aby te bledy wychwycic i odznaczyc??
>
> Dysk to Samsung SV4084H PM100-21 - 40GB
>
> Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)))

Mam podobny dysk - też 40 GB Samsunga, ale nie wiem czy to ten sam model, a
nie chce mi sie teraz sprawdzac :P

Tez mam na dysku bad sectory. Przeskanowalem ten dysk gruntownie scandiskiem
z windows 98 (checkdisk'a z XP wolałem nie werbować do tego zadania). Proces
trwał około 3 godzin, niestety... No ale cóż - mus to mus. Oznaczyło mi bad
sectory, i nie miałem już problemów. Wiem, ze to trwa dlugo, ale pomysl na
przyklad nad tym, zeby wlaczyc gruntownego scana na noc (wylaczysz monitor i
komp nie bedzie duzo pradu pobieral) albo jak gdzies wychodzisz...