Re: LeadTek WinFast 2000 XP Deluxe

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 23:41:33 MET DST

"Quick" <jaceksta@NOSPAM.polbox.com> wrote in news:NxTOc.62477$i27.31372
@news.chello.at:

> Jak najbardziej obydwie karty mogą i z pewnością zak?ócają te kart?.
> Kiedyś mia?em podobny problem rozwiązaniem okaza?o si? obudowanie karty
> os?oną z cienkiej blachy i po?ączenie z masą (klatka Faraday`a), trzeba
> uwa?a? ?eby zwarcia nie zrobi?.
> Pozdrówka Q.

hehe wlasnie sie o tym przekonalem, zjadlem czekolade wzielem pazlotko i
chcialem oslonic karte :) nagle cyk i komp gasnie hehe ale naszczescie nic
sie nie stalo, ale jesli mam miec taki obraz caly czas to :( nie chce
takiego tunera, nie myslalem o ogladaniu wszystkiego ale tak popatrzec od
czasu do czasu