Re: nie mam pomyslu...

Autor: Marek Szustak <l30n_at_klub.chip.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 15:07:37 MET DST

> Witam,
> Wyczyscilem kompa, bo zaczynaly mi programy sie sypac, pomyslalem ze jakas
> niezgodnosc - bo troche tego byla. Ale wgralem system (z image) i wgrywam
> programy i zaczynaja sie klocki. Np vplayer wyrzuca blad, bestplayer
chodzi,
> nero - instaluje sie i jest OK ale przy odpalaniu wyrzuca haslo ze exe
> corrupted i maybe virus (tylko ze system nowy i nie podlaczony do netu).
> samo z alkohol 120 sypie sie przy instalowaniu. Za to vlone CD jest OK.
> Myslalem, ze moze pamiatka siada - kiedys mialem podobne objawy, ale tu
> [...]

Radzilbym dobrze przyjzec sie wnetrzu. Byc moze cos podczas czyszczenia
naruszyles. Byc moze kabelki IDE (sprobuj moze posprawdzac komunikacje
z napedami). Jak masz mozliwosc to przetestuj sprzet na innym zasilaczu.
Ewentualnie jeszcze mozesz upewnic sie czy aby obraz partucji systemowej
z ktorej korzystales jest ok, np. jesli ghost to jest tam opcja test...
Nero ma wlasna kontrole sumy kontrolnej i jezeli exek jest naruszony
(wystarczy zmienic 1 bajt) to bedzie sie plul. Wiec virus tez jest mozliwy.
Ale osobiscie bardziej bym stawial na hdd lub ram (raczej nie bo
sprawdzales).

Powodzenia