Re: Potrzebny program do obciążania kompa

Autor: Świdr <masw_at_wirtualna.polska>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 15:01:50 MET DST

Użytkownik "Świdr" <masw@wirtualna.polska> napisał w wiadomości
news:ceg13b$mnf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam wersję 23.8.1 - w opcjach torture-testu zarówno dla opcji Small FFT
jak
> i In-Place large FFTs mam ok 53%. Może ręczne parametry trzeba ustawić?

PS:
ponieważ mój proc ma HT więc XP widzi dwa procesory i jeśli w ustwieniach
Prime95 ustawię żeby chodził na konkretnym procesorze to wtedy ten procesor
faktycznie skacze do 100%, ale za to ten drugi jest wtedy na 0 i średnia
dalej zostaje na 50%. W helpie jest napisane żeby w przypadku dwóch
procesorów uruchomić jedną instancję programu na jednym a drugą na drugim
ale jakoś nie chcą mi się uruchomić dwie instancje.

Pzdr
Świdr