Re: Policyjne Naloty

Autor: Don <lawina_at_klub.it-faq.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 12:31:07 MET DST

"NightHunter89" <nighthunter_89@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:ceejid$a1m$1@inews.gazeta.pl...
> Yo
>
> Jak zapewne każdy z Was słyszał, swojego czasu w internecie aż huczało od
> pogłosek na temat nalotów przeprowadzanych przez policję na mieszkania
> prywatne. Jednak później cała sprawa przycichła, i wszystko "wróciło do
> normy". Okazało się bowiem, że większość z tych informacji to tylko
"bajki".

> Jednak czytając dzisiaj newsy na "hacking.pl" natrafiłem na coś
ciekawego -
> warto zajrzeć: "http://www.hacking.pl/news.php?id=4122".

> [...]

takie cyrki dzialy sie w Zielonej Górze. Wiem, bo sam jestem z Zielonej
Góry. Nawet gliniarze do sklepów szli z pobierali liste osób, które zakupiły
komputery bez zadnego systemu, wiem, bo byli u kolegi w sklepie. Naloty byly
i to nie sa zadne bajki, w akademiku studenci informatyki na zajecia
chodzili z dyskami twardymi :-).