Re: Abit BE6 HPT366 + Win 2000 + IBM 60GB ATA100

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 11:50:16 MET DST

Maciej napisał(a):

> Czy najlepiej BIOS TH z HPT366 v1.25 - niejako ostatnia oficjalna pełna
> wersja - i wtedy sterowniki dla Win2000 też 1.25.
> Czy może te ze zmodyfikowanym BIOSem z HPT366 v1.26 czy 1.28 czy 1.28b czy
> może 1.30 ?
> I jakie wtedy do tego sterowniki pod Win2000 ?
>
> Będę wdzięczny za opinię osób używających takiej płyty, które miały takie
> problemy i jakie sterowniki im pomogły.
> Na jakich BIOSach pracujecie i jakie okazały się najbardziej stabilne ?

Kolega ma płytę Soyo też z HPT 366, uaktualniłem mu BIOS do wersji
kontrolera HPT 366 1.28, bo taki był w najnowszej wersji BIOSU do tej
płyty Soyo i od tej pory problemy się skończyły (z dyskiem WD800JB - 80
GB). Wcześniej w zasadzie niby wszystko działało, ale Windows nie mógł
się zainstalować i totalnie się wieszał. No ale Soyo to szczyt
stabilności w porównaniu do BE6, która chodziła dobrze, ale tylko u
specjalistów, czyli była to płyta dla wtajemniczonych.

Janusz