Re: Policyjne Naloty

Autor: wrzech <wrzech_at_antyspamowaieo2.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 11:32:26 MET DST

> Co o tym myślicie? Czyżby Policja rzeczywiście zaczynała przeprowadzać
takie
> akcje? Macie zamiar przejsc na Linuxa, czy sie tym wcale nie przejmowac?

W tej sieci postawiono hub DC, ktory skontrolowano. Udowodniono
rozpowszechnianie nielegalnego softu, wzieto adresy, skonfiskowano cdki i
hdd. Fakt potwierdzony przez administratora media comu. Narobilo to troche
szumu w Tychach. W sieci w ktorej jestem admin rowniez wstrzymal dzialalnosc
huba dc ktory byl dostepny tylko wewnatrz sieci. Jezeli nie udostepnia sie
na zewnatrz nielegalnego softu to nie ma sie o co martwic.

--
wrzech (z tychow :P)