Re: Radeon 9500 Pro vs 9600 XT - ktora wybrac?

Autor: Xeper <xeper1[at]wp[dot]pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 09:33:21 MET DST

Użytkownik Lukasz Ledochowski <lukled@tlen.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cef0va$41j$1@inews.gazeta.pl...

> Jeżeli tak to po co R9600XT/R9500PRO? Czy warto wydawać te pieniądze?

Po prostu w tych okolicach cenowych mozna cos upolowac na Allegro...

> Za tyle to ich nie kupisz. Za około 500 masz R9600 PRO Gigabyte i imho
> na tym powinieneś sie koncentrować.

Jezeli nie uda mi sie znalesc w tej cenie zadawalajacej ofery na XT to wezme
9600Pro.
Czy karty graficzne GigaByte sa lepsze niz Saphire lub HIS?
Co je wyroznia: sterowniki, jakosc wykonania, ciche chlodzenie?

> Nie, to zaleta. Twój zasilacz mógłby nie znieść R9500 PRO ze względu na
> jego prądożerność. Z 9600 będzie mniejszy pobór.

OK, ciesze sie, ze to zaleta :)

> Ale jest kwestia gwarancji. Osobiście nie lubie kupować kart bez
> gwarancji. Wszystko ma prawo sie zepsuć:)

Masz racje... Bede staral sie znalesc karte z gwarancja.

Serdecznie Pozdrawiam
Wojciech <Xeper> Gawronski