Re: Z gramofonu na komputer?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 06:26:58 MET DST

Thu, 29 Jul 2004 22:19:46 +0200, na pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika,
JanuSz napisał(a):

> Potrzebny jest wzmacniacz
> korekcyjny, np. będący częscią składową większości wzmacniaczy i
> amplitunerów polskiej produkcji, np. ja mam WS 503 (to taka zabawka,
> przy której większość dzisiejszego sprzętu, a szczególnie wszystkie
> miniwieże to słąbiutkieskrzeczki). Należy podpiąć owe czincze do wejścia
> owego wzmacniacza, (włączyć go), zaś wejście liniowe komputera podłączyć
> do wyjścia magnetofonowego wzmacniacza. Powinno być OK, poziom sygnału
> będzie stały, niezależny od ustawienia głośności na wzmacniaczu.

To może ja zadam pytanie w tej sprawie. Też chciałbym zgrać sobie płyty
gramofonowe, ale u mnie sytuacja wygląda tak: mam gramofon z wtyczką DIN
(taką, jaka niegdyś była w klawiaturach), poza tym mam też radio typu
ZODIAK, które robi za wzmacniacz (np. do komputera). Tyle, że gdy podłączę
wtyczkę, którą zwykle mam w Line OUT (tzn. idzie do wzmacniacza i potem do
głośników) do Line IN, by zgrać coś z magnetofonu, to nie ma na niej
sygnału. Czym to może być spowodowane? Czy np. potrzeba zlutować inaczej
kabel lub inaczej podłączyć wtyczki? Wiem, że swego czasu próbowałem
zgrywać z gramofonu na stary magnetofon szpulowy i było OK. Aha - wszystkie
3 sprzęty (wzmacniacz, magnetofon i gramofon) są wyprodukowane przez
Unitrę. Magnetofon też posiada wzmacniacz, jeśliby to w czymś pomogło.

--
Pozdrawiam
MadMan