Re: Z gramofonu na komputer?

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 22:55:42 MET DST

Dnia Thu, 29 Jul 2004 22:07:13 +0200, "Adam" <Adam@komp.com.pl>
napisał(a):

>Witam!
>
>Mam trochę płyt, które chciałbym z gramofonu przegrać na komputer.

Robie to od lat ze swietnym skutkiem (sprawdz na pierwszym adresie
z sigu).

[...]

>Podobno potrzebny jest jakiś wzmacniacz czy przedwzmacniacz.

Nie 'podobno' ale naprawde.

>Bardzo proszę o informacje co należałoby kupić/zdobyć (gdzie?)

Sam sobie wyzej odpowiedziales.

Ja mam taka konfiguracje na stale:

- wejscie wzmacniacza: gramofon/magnetofon/radio/karta dzwiekowa;
rodzaj pracy wybieram przelacznikiem na wzmacniaczu. Chyba ze wolisz
zmieniac wtyczki, czego nie polecam zupelnie. Nużące. :-)

- wyjscie jest podlaczone do wejscia karty dzwiekowej.

I to wszystko, no, oprocz oprogramowania do nagrywania - uzywam
Wavelab.

>żeby te płyty można było przegrać i słuchać bezpośrednio z komputera.

Jak wyzej. Tyle, ze nie slucham z komputera ale wlasnie ze
wzmacniacza, z komputera wowczas, gdy juz mam co sluchac cyfrowo
obrobione. Czyli plyt slucham z gramofonu, plyty nagrywam na
komputer, to co nagralem na komputerze slucham poprzez wzmacniacz.
Krotko mowiac, na wyjsciu karty dziwekowej nie mam glosnikow tylko
wlasnie tenze wzmacniacz. I d e a l n i e. :-)

[...]

>Bardzo proszę o odpowiedź jak najprostszym językiem :-)

No wlasnie o to sie staralem. :-)

--
Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
http://adek124.republika.pl/